そうですね

اینجا دفتر یادداشت منه
پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۰۱:۴۶ ق.ظ

نقاشی پیکسلی

چند روز پیش که بیکار بودم و به سقف نگاه می‌کردم فهمیدم که اون سالا چرا وسایل نقاشی گرفتم. می‌خواستم فقط سرم گرم شه و اینقدر خودمو به گوشی ندوزم. دیگه نمی‌دونم چی شد اونقدر جوگیر شدم زدم یه کانال دیگه. می‌خواستم از نوادگان کلود مونت شم. منی که نه خلاقیت دارم نه حوصله چرا اونقدر گوه هنر رو می‌خوردم ؟! واقعا سگ بگاد جوگیری رو :)

حالا تو فکرم بازم دست به کار شم. باید یه دفتر شطرنجی بگیرم نقاشیای پیکسلی بکشم. فقط ای کاش متریالم در امان باشن :`) 



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

そうですね

اینجا دفتر یادداشت منه

نقاشی پیکسلی

پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۰۱:۴۶ ق.ظ

چند روز پیش که بیکار بودم و به سقف نگاه می‌کردم فهمیدم که اون سالا چرا وسایل نقاشی گرفتم. می‌خواستم فقط سرم گرم شه و اینقدر خودمو به گوشی ندوزم. دیگه نمی‌دونم چی شد اونقدر جوگیر شدم زدم یه کانال دیگه. می‌خواستم از نوادگان کلود مونت شم. منی که نه خلاقیت دارم نه حوصله چرا اونقدر گوه هنر رو می‌خوردم ؟! واقعا سگ بگاد جوگیری رو :)

حالا تو فکرم بازم دست به کار شم. باید یه دفتر شطرنجی بگیرم نقاشیای پیکسلی بکشم. فقط ای کاش متریالم در امان باشن :`) 

۰۳/۰۶/۲۲