? そうですね

اینجا دفتر ترپی منه

? そうですね

اینجا دفتر ترپی منه

۹ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

خیلی وقت پیش تو چنلم گفته بودم سویا واسه هورمونا سمیه و استفاده ازش بجا لبنیات اشتباهه و عقل کسی که این ایده رو داده بود رو جاج کردم... نمی‌دونم چطور ممکنه همینم یادم بره و باز لبنیات سویا بخرم؟!

چقدرم تلخن 🤢 اون توفوشونم عین کشک خودمونه اسیدیه و فشار میاره 😭🤢 

۲۴ آبان ۰۲ ، ۱۷:۳۲

دو شب پیش به شکار پشه‌ی اتاق رفتم که بیشتر از بیست روز زنده مونده بود. نامردی هم نکرده بود و حتی روز آخر هم نیشم زده بود. الانم دیگه ندیدمش بنظر میاد بالاخره به درک فرستاده شده :) 

ساعت یک اسپری کردم و بوش بیشتر از ۱۲ ساعت موند. باز کردن در و پنجره و عود و عطر هیچ فایده‌ای نداشت. شب تا صبح با پنجره‌ی باز خوابیدم و یخ زدم. سر صبح که پاشدم ببندمش دیدم کل تهران رو مه گرفته. منظره‌ی خفنی بود :`) 

باز خوبه مریض نشدیم و رو همسترم تاثیر نذاشت t-t

۱۷ آبان ۰۲ ، ۱۲:۰۶

بچه که بودم قیافه‌ی ساده‌ای داشتم و مسخره‌م می‌کردن که قیافم شبیه اسکلا و خنگاست. ولی متاسفانه دیگه چیزی از اون قیافه‌ی اسکل خنگ نمونده و هر عکسی می‌گیرم بزور یکیش با قیافه‌ی متکبر در نمیاد! موندم اون جماعت الان دیگه دلشون خنک شده و می‌تونن لال بمیرن یا نه :)

۱۷ آبان ۰۲ ، ۱۲:۰۲

موقع جنگیدن همیشه یکی می‌زنی و یکی می‌خوری. ولی من همیشه جنگی رو تصور می‌کردم که فقط دارم می‌زنم و هیچ‌ وقت احتمال ضربه خوردنمو نمی‌دادم.... یعنی اگه کسی اینو بهم می‌گفت خیلی راحت از رینگ مبارزه بیرون میومدم -

بهتره که بفهمی بدون جنگیدن هم زنده می‌مونی

۱۶ آبان ۰۲ ، ۲۳:۰۸

دیدم ادمینم کرده و گفتم بذار روی خوش نشون بدم و چیزی بگم، چیزی گفتم... اما بعدش با خودم گفتم اصن واسه آدما، مهربونی اهمیت داره؟! :) 

۱۰ آبان ۰۲ ، ۱۶:۲۲