そうですね

اینجا دفتر یادداشت منه
يكشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۰۷:۵۵ ب.ظ

🥢

بالاخره دوکبوکی خریدم =)) دویست تومن ناقابل !! بالاخره فهمیدم چیه بافتش باید چجوری میشده و خودش چیه. باید با برنج چسبونکی خودشون درست شه نه برنج خشک گچی ایرانی 🤢

در هر حال چون سفته و پاستیلیه فکر نکنم بتونه جای پاستا رو بگیره:`) کیک ماهیشونم جالبه. مثل همونی بود که خودم درست کرده بودم. رشته شیشه ایشم نمی‌دونم. تو کاسه که معلوم نیست و دیده نمی‌شه. حالت رامنم درست نشه که فکر نکنم دلچسب بشه 🤨 چند سال پیشم خریدم ولی دیدم مثل پلاستیکه ترسیدم بخورم. ترکیباتش سیب زمینی و ماشه نه سیب زمینی شیرین که‌ گوگل نوشته. شاید تو سالاد و غذاهای سرد خوب شه 🗿

+ سرم داره از اون همه مواد نگهدارنده گیژ می‌ره 😵

قبلا که بچه بودیم پولمون ارزش نداشت ولی بازم کلی پس انداز می‌کردم. الان هم پولمون ارزش نداره هم نمی‌تونم پس انداز کنم. اوضاع خیلی خرابه. هر چی می‌خرم بعدش عذاب وجدان می‌گیرم. با خودم می‌گم بدون اینم می‌شد ، نمی‌شد؟ 🗿



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

そうですね

اینجا دفتر یادداشت منه

🥢

يكشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۰۷:۵۵ ب.ظ

بالاخره دوکبوکی خریدم =)) دویست تومن ناقابل !! بالاخره فهمیدم چیه بافتش باید چجوری میشده و خودش چیه. باید با برنج چسبونکی خودشون درست شه نه برنج خشک گچی ایرانی 🤢

در هر حال چون سفته و پاستیلیه فکر نکنم بتونه جای پاستا رو بگیره:`) کیک ماهیشونم جالبه. مثل همونی بود که خودم درست کرده بودم. رشته شیشه ایشم نمی‌دونم. تو کاسه که معلوم نیست و دیده نمی‌شه. حالت رامنم درست نشه که فکر نکنم دلچسب بشه 🤨 چند سال پیشم خریدم ولی دیدم مثل پلاستیکه ترسیدم بخورم. ترکیباتش سیب زمینی و ماشه نه سیب زمینی شیرین که‌ گوگل نوشته. شاید تو سالاد و غذاهای سرد خوب شه 🗿

+ سرم داره از اون همه مواد نگهدارنده گیژ می‌ره 😵

قبلا که بچه بودیم پولمون ارزش نداشت ولی بازم کلی پس انداز می‌کردم. الان هم پولمون ارزش نداره هم نمی‌تونم پس انداز کنم. اوضاع خیلی خرابه. هر چی می‌خرم بعدش عذاب وجدان می‌گیرم. با خودم می‌گم بدون اینم می‌شد ، نمی‌شد؟ 🗿

۰۳/۰۶/۱۸