そうですね

اینجا دفتر یادداشت منه
شنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۰۳:۵۹ ب.ظ

موچی نارنجی

این مدت خیلی چسناله نوشتم پس یه چیز خوبم می‌نویسم. گرچه وقتی حالم بده میام می‌گم اینا چیه نوشتم و پاکشون می‌کنم ولی خب - 

امروز رفتم شیرینی فروشی شانسی دیدم موچی دارن. یه کاراملشو سفارش دادم ولی تا گفت دونه ای ۸۵ تومنه گفتم پس نارنجیشو بده که با طعم انبه‌س حداقل صد در صد ازش خوشم بیاد :| 

واقعا خوشمزه بود :`)  



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

そうですね

اینجا دفتر یادداشت منه

موچی نارنجی

شنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۰۳:۵۹ ب.ظ

این مدت خیلی چسناله نوشتم پس یه چیز خوبم می‌نویسم. گرچه وقتی حالم بده میام می‌گم اینا چیه نوشتم و پاکشون می‌کنم ولی خب - 

امروز رفتم شیرینی فروشی شانسی دیدم موچی دارن. یه کاراملشو سفارش دادم ولی تا گفت دونه ای ۸۵ تومنه گفتم پس نارنجیشو بده که با طعم انبه‌س حداقل صد در صد ازش خوشم بیاد :| 

واقعا خوشمزه بود :`)  

۰۳/۰۶/۱۷