そうですね

اینجا دفتر یادداشت منه
يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۸ ق.ظ

کمالات نر ایرانی

واقعا دلم نمی‌خواد همچین چیزایی تو وبلاگم ثبت کنم ولی کاش یادم بمونه دیگه اون پارکه نرم. دلم براش تنگ می‌شه ولی خب پارک از اول میعادگاه ساقیا  خاله ها بوده و هست :)) مسیرشم خیلی خلوته نمی‌شه آبروی طرفو پرچم کرد -

از این گلام ریز و بنفشش تازگیا دراومده بود که یادم نبود یه عکس ازشون بگیرم 🙄



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

そうですね

اینجا دفتر یادداشت منه

کمالات نر ایرانی

يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۸ ق.ظ

واقعا دلم نمی‌خواد همچین چیزایی تو وبلاگم ثبت کنم ولی کاش یادم بمونه دیگه اون پارکه نرم. دلم براش تنگ می‌شه ولی خب پارک از اول میعادگاه ساقیا  خاله ها بوده و هست :)) مسیرشم خیلی خلوته نمی‌شه آبروی طرفو پرچم کرد -

از این گلام ریز و بنفشش تازگیا دراومده بود که یادم نبود یه عکس ازشون بگیرم 🙄

۰۳/۰۳/۱۳